Wednesday, July 16, 2014

Iftar di Hotel De Palma Shah Alam

Entri 37

Assalamualaikum..

Bertemu kita kembali. Sekejapnya masa berlalu, hari ini dah 18 Ramadhan kita lalui. Semoga lagi 12 hari ini kita manfaatkan sepenuhnya. Hmm nak masak apa ye hari ini? Masih belum ada idea nak masak apa. Tapi apa pun masak yang simple-simple aja.

Kali ini saya nak cerita saya iftar di Hotel De Palma Shah Alam pula. Tidak jauh daripada rumah. Saya ni asyik update iftar di Hotel saja ya? Sejujurnya tiada niat nak menunjuk-nunjuk. Cuma nak berkongsi saja. Syukur Ya Allah, kali ini orang belanja juga, ofis tempat kerja suami. Seperti biasa, menunya pelbagai juadah dan sedap-sedap. Nasi putih, nasi hujan panas, udang galah, ayam masak kurma, lemak pucuk manis, makanan western pun ada, tradisional, puding roti, aneka jenis kek, kambing dan banyak lagi. Nasi hujan panasnya memang sedap. Saya suka. Cuma kambing saya dengar keluhan diorang tak sempat nak rasa. Dah habis. Cepatnya habis. Mungkin kambingnya tak banyak agaknya. Harga Buffet di De Palma Shah Alam ni untuk dewasa RM75, manakala kanak-kanak RM37.50. Menu di De Palma Hotel ni agak menyelerakan tekak saya berbanding di SACC Convention Centre hari tu. Tempat solat ok, tiada masalah. Mana-mana hotel yang menyediakan Buffet Ramadhan, haruslah sediakan tempat solat yang selesa, betul tak? Kalau tak tentulah orang tak nak datang.

Ok cukup untuk hari ini, jumpa lagi entri akan datang! :)


Anak bujang saya. Aktif dan seronok dia :)



No comments:

Post a Comment