Thursday, July 17, 2014

Jual Tudung

Entri 42

Assalamualaikum,

Hari ini genap 20 Ramadhan kita berpuasa. Sedihnya tinggal 10 hari saja lagi Ramadhan nak habis. Ok jom kita fokus pada tajuk. Jual tudung? Saya jual tudung ke? Ya, memang benar saya jual tudung, tetapi dalam talian, secara dropship. Alhamdulillah bulan ini ada juga orang beli tudung, adalah dalam berbelas helai tudung yang terjual. Walaupun tak cecah puluhan, tapi tetap bersyukur. :)

Macam-macam jenis tudung yang saya jual seperti shawl, tudng layer, shawl berawning, tanpa awning, instant hijab, tudung labuh berdagu, tudung lycra, awning kodroi, chiffon, silk, tudung syria, corak parsley dan banyak lagi. Daripada saiz kecil sampailah saiz XXL. Harga sangatlah berbaloi, harga mampu milik. Tidak terlalu mahal. Pendek kata harga tidak setanding dengan kualiti tudung.

Ini page saya :


                                                          Jemput like ye, terima kasih. :)

Selain itu saya juga menjual telekung lycra dewasa dan kanak-kanak. Nak tengok dengan jelas klik pada gambar ye.

                                                                  Comel sangat kan? :)


                                                                  Ni pun comel kan? :)

Kalau berminat roger-rogerlah saya ye.

Ok cukup untuk hari ini, kita sambung entri seterusnya..



No comments:

Post a Comment