Tuesday, June 3, 2014

Sekali lagi ke kelas mejahit

Entri ke 8


Sekali lagi saya ke kelas menjahit berbayar di Akademi Nicks Creation, Puchong. Saya mengambil kelas menjahit tudung. Bayaran rm100. Tiga jenis tudung yang saya belajar iaitu tudung ariani, syria dan anak tudung. Masa dari pukul 9 pagi hingga 1 petang. Sarapan pagi disediakan. Kiranya ini kali kedua saya belajar menjahit tudung. Dan kali ni baru saya agak 'confident' kerana dari awal hingga akhir pelajar buat sendiri dan tenaga pengajar hanya menerangkan dan beri tunjuk ajar sahaja. Tenaga pengajarnya juga peramah dan tidak jemu memberi tunjuk ajar. Seperti biasa habis kelas, tudung-tudung yang dijahit boleh dibawa balik. Sesiapa yang berminat nak ambil kelas jahitan, saya cadangkan pergi ke tempat tersebut. Ini linknya http://jahitandankemahiran.blogspot.com/
Macam-macam kursus jahitan ditawarkan.

Next entri saya akan tunjukkan gambar tudung ariani, syria dan anak tudung yang saya jahit. Ok cukup setakat ini entri kali ni.

No comments:

Post a Comment